eBankNet
Wielkość czcionki
Swobodne dysponowanie rachunkiem i stały kontakt z Bankiem!
eBankNet - to system bankowości internetowej zapewniający wygodny i bezpieczny dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W ramach systemu Klient uzyskuje możliwość swobodnego dysponowania środkami zgromadzonymi w Banku.
Zaletą eBankNet jest fakt, iż nie wychodząc z domu można zrealizować zaplanowane zlecenia, a dodatkowym atutem jest niski koszt dostępu do operacji bankowych i duża oszczędność własnego czasu. Dostęp do konta zabezpieczony jest procedurami uwierzytelniania, natomiast wszelkie operacje związane z transmisją danych są szyfrowane.
System bankowości internetowej eBankNet przeznaczony jest dla klientów instytucjonalnych, w przypadku których zgodnie z Kartą Wzorów Podpisów do dysponowania środkami uprawniona jest wyłącznie jedna osoba.
NOWE USŁUGI w ramach eBankNet - możliwość autoryzowania transakcji za pomocą hasła przesyłanego drogą SMS na telefon komórkowy oraz powiadomienia SMS o zdarzeniach.
Zachęcamy do zapoznania się z informacją na temat bezpieczeństwa finansowego w bankowości elektronicznej oraz przestępstwach finansowych z tym związanych. http://www.knf.gov.pl/Images/Bezp_finansowe_tcm75-39005.pdf

Formularz kontaktowy
Chcesz się z nami skontaktować? Jesteś zainteresowany wybraną usługą? Pozostaw swoje dane kontaktowe! Z miłą chęcią nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i wyjaśni wszelkie aspekty oferty naszego Banku.
Dlaczego warto?
- Dostęp do swojego konta przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu,
- Wygoda i oszczędność czasu,
- Niskie opłaty za przelewy,
- Swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach,
- Bezpieczeństwo dokonywania operacji bankowych,
W ramach systemu Klient ma możliwość uzyskiwania następujących informacji o rachunku:
- aktualnych informacji o saldzie i obrotach,
- informacji o wysokości wolnych środków,
- listy operacji wykonywanych przez użytkownika,
- historii salda rachunku za wybrany okres,
- informacji o lokatach własnych (na wniosek Klienta),
- informacji o zaciągniętych kredytach (na wniosek Klienta).
W ramach systemu Klient ma możliwość wykonywania operacji dotyczących:
- przelewów ( w złotych i walutach),
- przelewów do ZUS, US, itp.
- tworzenie przelewów z odroczonym terminem płatności,
- tworzenia definicji (szablonów) przelewów,
- realizacja zleceń stałych,
- przeglądania i drukowania szczegółów płatności,
- ustalanie wysokości limitu internetowego dla transakcji dokonywanych kartą,
- przeglądania stanów i obrotów na rachunkach bankowych (bieżącym, kredytowym lub terminowym),
- przeglądania aktualnej tabeli kursów walut (własnych Banku i NBP),
- przeglądania blokad środków na rachunku z tytułu transakcji kartami płatniczymi,
- wstrzymania lub usunięcia przelewu (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank),
- zmiany hasła głównego.
NOWOŚĆ - możliwość autoryzowania transakcji za pomocą hasła przesyłanego drogą SMS na telefon komórkowy.
NOWE USŁUGI:
- bankowość mobilna
- przelewy Sorbnet (przelewy pilne)
- usługa PayByNet
- przelewy natychmiastowe
- przelewy ELIXIR i Sorbnet
- możliwość realizacji przekazów dewizowych,
- doładowania telefonów komórkowych,
- możliwość ustalenia limitów jednorazowych operacji dziennych i miesięcznych, zarówno dla użytkownika, jak i dla każdego rachunku,
- możliwość zakładania lokat internetowych Inter Standard z wyższym oprocentowaniem.
Bank
wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów obniżył progi kwotowe w
wybranych lokatach, aby przy niższej kwocie lokaty uzyskać atrakcyjne
oprocentowanie.
W systemie istnieje możliwość zdefiniowania
identyfikatorów dla kilku użytkowników i ustalenie dla każdego z nich
zakresu dozwolonych operacji, zmiany hasła głównego, zamawiania i
aktywacji list haseł jednorazowych.
Udostępnienie usługi eBankNet.
Udostępnienie usługi eBankNet jest możliwe:
- po złożeniu wniosku o świadczenie usług za pośrednictwem eBankNet przez Bank Spółdzielczy w Limanowej,
- podpisaniu w wybranej placówce Banku Umowy świadczenia usług za pośrednictwem systemu bankowości internetowej,
- warunkiem podpisania Umowy jest posiadanie rachunku w Banku Spółdzielczym w Limanowej.
Do prawidłowego działania systemu eBankNet wymagana jest przeglądarka internetowa spełniająca określone wymogi systemowe.
LIMITY W BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ
Szanowni Państwo,
Informujemy, że w celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa transakcji
wykonywanych w systemie bankowości internetowej eBankNet z dniem 6
lutego 2017r. zostały wprowadzone maksymalne limity transakcji dla
klientów, którzy dotychczas nie mieli ich ustalonych. Nie ulegnie
zmianom poziom limitów, które wcześniej były określone przez klienta w
placówce Banku, jak też samodzielnie zdefiniowane w systemie bankowości
internetowej eBankNet. Wysokość limitów wynosić będzie:
Dla klientów indywidualnych – system eBankNet:
- limit jednorazowy – 2 500 zł
- limit dzienny – 5 000 zł
- limit miesięczny – 20 000 zł
Dla klientów instytucjonalnych – system eBankNet:
- limit jednorazowy – 10 000 zł
- limit dzienny – 30 000 zł
- limit miesięczny – 100 000 zł
Aby dokonać zmiany wysokości limitów i dopasować je do indywidualnych
potrzeb i preferencji należy zmodyfikować je w systemie bankowości
elektronicznej eBankNet, w następujący sposób:
- Wybierz ikonę – MÓJ PROFIL
- Wybierz zakładkę – ZARZĄDZANIE LIMITAMI
- Ustaw nową wysokość limitów
- Zatwierdź nowe limity hasłem autoryzacyjnym
- Należy zmodyfikować limity dla użytkownika i limity dla rachunków.
Ponadto informujemy, że Klient ma możliwość ustalić sobie również – limity transakcji odrębne dla każdego posiadanego rachunku.
WAŻNE! Jeżeli dotychczas Klient miał ustalony limit transakcji w
placówce Banku, wówczas może samodzielnie poprzez bankowość
elektroniczną eBankNet dokonać wyłącznie jego zmniejszenia. Jeśli
natomiast chce ustalić wyższy limit, konieczna jest wizyta w placówce
Banku i złożenie odpowiedniej dyspozycji.
Podstawowe zasady bezpieczeństwa:
- Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia,
- Czy adres rozpoczyna się od quot;https://,
- Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
- Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódkę),
- Sprawdź czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu),
- Chroń swoje hasła!
- Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych,
- Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł,
- Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję,
- Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu,
- Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony.
W przypadku problemu z logowaniem lub innych
problemów technicznych należy skontaktować się z Zespołem IT dostępnym
pon.-pt. w godzinach 7-15.00, pod nr tel. 18/ 33 79 150 lub drogą
mailową zit@bs.limanowa.pl.
W celu zwiększenia bezpieczeństwa i zniwelowania
zagrożeń związanych z korzystaniem z bankowości elektronicznej i kart
płatniczych, prosimy o zapoznanie się z broszurą bs.limanowa.pl/fileadmin/Pliki_do_pobrania/2017.09.21_bezpieczenstwo_cyfrowe.PDF „Bezpieczeństwo finansowe w bankowości elektronicznej – przestępstwa
finansowe związane z bankowością elektroniczną”, wydaną przez Komisję
Nadzoru Finansowego.
Publikowany materiał informuje o ryzykach
oraz przybliża problematykę dotyczącą istoty i specyfiki przestępstw
związanych z elektronicznym obrotem bankowym.
Dowiedz się więcej
Zadzwoń pod numer
naszej infolinii:
33 79 100
lub odwiedź jeden
z naszych oddziałów:
Lista Oddziałów