Bank Spółdzielczy

eBankNet

foto

Swobodne dysponowanie rachunkiem i stały kontakt z Bankiem!

eBankNet - to system bankowości internetowej zapewniający wygodny i bezpieczny dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W ramach systemu Klient uzyskuje możliwość swobodnego dysponowania środkami zgromadzonymi w Banku.

Jedynym warunkiem posiadania usługi eBankNet jest dostęp do internetu!

Zaletą eBankNet jest fakt, iż nie wychodząc z domu można zrealizować zaplanowane zlecenia, a dodatkowym atutem jest niski koszt dostępu do operacji bankowych i duża oszczędność własnego czasu. Dostęp do konta zabezpieczony jest procedurami uwierzytelniania, natomiast wszelkie operacje związane z transmisją danych są szyfrowane.

NOWE USŁUGI w ramach eBankNet - możliwość autoryzowania transakcji za pomocą hasła przesyłanego drogą SMS na telefon komórkowy oraz powiadomienia SMS o zdarzeniach.

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy

Chcesz się z nami skontaktować? Jesteś zainteresowany wybraną usługą? Pozostaw swoje dane kontaktowe! Z miłą chęcią nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i wyjaśni wszelkie aspekty oferty naszego Banku.


Zamknij
 
Dlaczego warto?
  • Dostęp do swojego konta przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu,
  • Wygoda i oszczędność czasu,
  • Niskie opłaty za przelewy,
  • Swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach,
  • Bezpieczeństwo dokonywania operacji bankowych,

 

W ramach systemu Klient ma możliwość uzyskiwania następujących informacji o rachunku:

  • aktualnych informacji o saldzie i obrotach,
  • informacji o wysokości wolnych środków,
  • listy operacji wykonywanych przez użytkownika,
  • historii salda rachunku za wybrany okres,
  • informacji o lokatach własnych (na wniosek Klienta),
  • informacji o zaciągniętych kredytach (na wniosek Klienta).

 

W ramach systemu Klient ma możliwość wykonywania operacji dotyczących:

  • przelewów ( w złotych i walutach),
  • przelewów do ZUS, US, itp.
  • tworzenie przelewów z odroczonym terminem płatności,
  • tworzenia definicji (szablonów) przelewów,
  • realizacja zleceń stałych,
  • przeglądania i drukowania szczegółów płatności,
  • przeglądania stanów i obrotów na rachunkach bankowych (bieżącym, kredytowym lub terminowym),
  • przeglądania aktualnej tabeli kursów walut (własnych Banku i NBP),
  • przeglądania blokad środków na rachunku z tytułu transakcji kartami płatniczymi,
  • wstrzymania lub usunięcia przelewu (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank),
  • zmiany hasła głównego,
  • zamawiania i aktywacji list haseł jednorazowych - obecnie wszystkie listy haseł (TAN) zamawiane przez bankowość elektroniczną będą wysyłane na adres użytkownika.

NOWE USŁUGI:

  • możliwość realizacji przekazów dewizowych,
  • doładowania telefonów komórkowych,
  • możliwość ustalenia limitów jednorazowych operacji dziennych i miesięcznych, zarówno dla użytkownika, jak i dla każdego rachunku,
  • możliwość zakładania lokat internetowych Inter Standard z wyższym oprocentowaniem .

Bank wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów obniżył progi kwotowe w wybranych lokatach, aby przy niższej kwocie lokaty uzyskać atrakcyjne oprocentowanie.

W systemie istnieje możliwość zdefiniowania identyfikatorów dla kilku użytkowników i ustalenie dla każdego z nich zakresu dozwolonych operacji.

  • zmiany hasła głównego,
  • zamawiania i aktywacji list haseł jednorazowych.

W systemie istnieje możliwość zdefiniowania identyfikatorów dla kilku użytkowników i ustalenie dla każdego z nich zakresu dozwolonych operacji.

Udostępnienie usługi eBankNet jest możliwe:
  • po złożeniu wniosku o świadczenie usług za pośrednictwem eBankNet przez Bank Spółdzielczy w Limanowej,
  • podpisaniu w wybranej placówce Banku Umowy świadczenia usług za pośrednictwem systemu bankowości internetowej,
  • warunkiem podpisania Umowy jest posiadanie rachunku w Banku Spółdzielczym w Limanowej.

Do prawidłowego działania systemu eBankNet wymagana jest przeglądarka internetowa spełniająca określone wymogi systemowe.

Podstawowe zasady bezpieczeństwa:
  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia,
  • Czy adres rozpoczyna się od "https://"?
  • Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódkę),
  • Sprawdź czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu),
  • Chroń swoje hasła!
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych,
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł,
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję,
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu,
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony.
Lista dokumentów pomocnych przy zakładaniu i korzystaniu z eBankNet:

Regulamin e-Bank Net

Wniosek o e-konto

Reklamacja

Wniosek o zawieszenie/odblokowanie usługi eBankNet

Formularz identyfikacyjny

Karta uprawnień

Dokumentacja użytkownika systemu eBankNet

Wniosek o zmianę w usłudze eBankNet

Dowiedz się więcej

Zadzwoń pod numer
naszej infolinii:
33 79 100

lub odwiedź jeden
z naszych oddziałów:
Lista Oddziałów

Bankowy Fundusz Gwarancyjny

Zastrzeżenie karty

Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą polityką plików cookie.     AKCEPTUJĘ