Bank Spółdzielczy

Karta Visa Niespersonalizowana

foto

Szybki i wygodny sposób dostępu do gotówki!

Karta Visa Classic Debetowa niespersonalizowana to szeroki wachlarz nowoczesnych rozwiązań i jeszcze większe bezpieczeństwo transakcji!

 

Nowość - karty niespersonalizowane.

Karty niespersonalizowane wraz z numerem PIN wydawane są w Placówce Banku „od ręki” w momencie otwarcia rachunku.

Karty wydane jako niespersonalizowane wznawiane są jako karty spersonalizowane, czyli z nadrukowanym imieniem i nazwiskiem.

Karty spersonalizowane aktywowane są w momencie wykonania pierwszej transakcji poprzez użycie dotychczasowego numeru PIN.

Okres ważności karty niespersonalizowanej wynosi 12 miesięcy od daty produkcji i kończy się w ostatnim dniu miesiąca wskazanego na jej awersie.

 

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy

Chcesz się z nami skontaktować? Jesteś zainteresowany wybraną usługą? Pozostaw swoje dane kontaktowe! Z miłą chęcią nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i wyjaśni wszelkie aspekty oferty naszego Banku.


Zamknij
 

Nowoczesny sposób dokonywania płatności.

Karta VISA Niespersonalizowana daje możliwość dokonywania transakcji oraz rozbudowywania np. o funkcje istniejących w Polsce płatności zbliżeniowych Visa payWave, a w niedalekiej przyszłości płatności mobilnych.

Karty VISA Classic Debetowe są międzynarodowymi kartami płatniczymi umożliwiającymi Posiadaczowi karty lub Użytkownikowi karty dokonywanie w kraju i za granicą transakcji:

1) płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach, oznaczonych emblematem VISA, w tym dokonywania transakcji zbliżeniowych;

2) wypłaty z bankomatów oznaczonych logiem Spółdzielczej Sieci Bankomatowej LISTA,

3) płatności dokonywanych w internecie.

 

Karta VISA Classic Debetowa umożliwia:

1) sprawdzenie wysokości wolnych środków w bankomatach świadczących taką usługę;

2) aktywację karty za pomocą numeru PIN w bankomatach.

Jak otrzymać kartę VISA Pay Wave?

Wystarczy złożyć wniosek o wydanie karty i korzystać z szerokiego wachlarza możliwości.

Zapraszamy do naszych placówek.

Kiedy utracisz kartę - zgubisz ją lub karta zostanie skradziona -

fakt ten należy niezwłocznie zgłosić w celu jej zastrzeżenia. Od tego

momentu Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane

przy jej użyciu z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Posiadacza

karty lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.

W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:

  • telefonicznie pod numerem telefonu 86 215 50 00 – czynny całą dobę 
  • NOWOŚĆ! telefonicznie pod ogólnym numerem telefonu (+48) 828 828 828, gdzie system wykorzystuje technologię rozpoznawania mowy tzw. portal głosowy, który przekierowuje posiadacza karty do właściwej infolinii wydawcy w celu zastrzeżenia karty (szczegóły na www.zastrzegam.plwww.zastrzegam.pl/link)
  • osobiście w dowolnej jednostce Banku Spółdzielczego w Limanowej lub innego zrzeszonego z Bankiem BPS,wydającej kartę VISA lub w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

Telefoniczne zgłoszenie utraty karty należy potwierdzić pisemnie w jednostce

Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia

zgłoszenia.

Przyjdź do wybranej placówki Banku Spółdzielczego w Limanowej, złóż wniosek, podpisz umowę i korzystaj z dostępu do pieniędzy przez 24h.

Do pobrania:

Regulamin

Wniosek o wydanie karty

Wniosek o duplikat karty

Zgłoszenie reklamacji

Zgłoszenie zastrzeżenia karty

Wniosek o ponowne generowanie PIN-u

Wniosek o zmianę danych osobowych

Wniosek o zmianę limitów transakcyjnych

W celu zwiększenia bezpieczeństwa i zniwelowania zagrożeń związanych z

korzystaniem z bankowości elektronicznej i kart płatniczych, prosimy o

zapoznanie się z broszurą www.knf.gov.pl „Bezpieczeństwo finansowe w bankowości elektronicznej – przestępstwa

finansowe związane z bankowością elektroniczną”, wydaną przez

Komisję Nadzoru Finansowego.

Publikowany materiał informuje o ryzykach

oraz przybliża problematykę dotyczącą istoty i specyfiki przestępstw

związanych z elektronicznym obrotem bankowym.

Dowiedz się więcej

Zadzwoń pod numer
naszej infolinii:
33 79 100

lub odwiedź jeden
z naszych oddziałów:
Lista Oddziałów

Bankowy Fundusz Gwarancyjny

Zastrzeżenie karty

Program Rodzina 500+

Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą polityką plików cookie.     AKCEPTUJĘ