Bank Spółdzielczy

Płatności mobilne HCE

(kopiuj 1)

foto

Z przyjemnością informujemy, że została wprowadzona w Banku dla klientów indywidualnych możliwość płatności mobilnych telefonem komórkowym w technologii HCE. Płatności te umożliwiają klientom szybkie i wygodne płacenie smartfonem z aplikacją HCE w sposób analogiczny do płatności kartą zbliżeniową. Usługa ta jest bezpłatna i dotyczy wybranych kart debetowych. Aktualnie z tych płatności mogą korzystać wyłącznie klienci posiadający kartę: 

  • Visa PayWave
  • Visa Classic Debetowa
  • Visa Junior Debetowa
  • Naklejka zbliżeniowa

Jednakże w najbliższym czasie ma zostać udostępniona płatność mobilna również dla kart debetowych Mastercard. W przypadku pojawienia się poszerzonej listy produktów kartowych, które umożliwią płatności mobilne telefonem, wystosowany zostanie komunikat informujący. Aplikacja umożliwia płacenie telefonem bez konieczności noszenia przy sobie karty.  

W celu dokonania transakcji wystarczy tylko przyłożyć odblokowany telefon do terminala płatniczego, a kwotę powyżej 50 złotych potwierdzić dodatkowo numerem PIN, który jest wprowadzany na terminalu płatniczym, a nie w aplikacji mobilnej.

Płatność nie wymaga logowania się do aplikacji mobilnej czy dostępu do Internetu.

Podstawowe wymagania dla telefonu korzystającego z aplikacji Planet Mobile HCE Wallet:

1)    oprogramowanie telefonu (wymagany system operacyjny) Android w wersji 4.4 lub wyższy;

2)    moduł dostępu do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci internet);

3)    moduł komunikacji zbliżeniowej w technologii NFC (Near Field Comunication).

 

Procedura aktywacji nowej karty w Aplikacji Planet Mobile HCE Wallet:

1.      Użytkownik powinien mieć uruchomiony w urządzeniu moduł komunikacji zbliżeniowej w technologii NFC.

2.      Użytkownik pobiera aktualną wersję aplikacji mobilnej Planet Mobile HCE Wallet ze sklepu Google Play.

3.      Instaluje ją na swoim telefonie. Wykonuje proces rejestracji/konfiguracji aplikacji, w tym zdefiniowania hasła dostępu do aplikacji w trybie, w którym umożliwia mu to aplikacja (PIN lub wężyk). W trakcie konfiguracji użytkownik zostanie poproszony o przyłożenie swojej karty płatniczej, dla której ma być świadczona usługa płatności mobilnych do telefonu (aktualnie Visa PayWave). W przypadku problemów komunikacyjnych pomiędzy chipem karty a modułem NFC w telefonie, użytkownik wpisuje numer karty oraz datę ważności karty ręcznie. Aplikacja mobilna na podstawie danych karty, generuje kod aktywacyjny.

4.      Użytkownik dzwoni do Contact Center - numer telefonu 801 502 503 - wybiera przycisk 1 (posiadacz karty z Grupy BPS) i prosi o aktywację karty w usłudze HCE.

5.      Pracownik Contact Center zgodnie z procedurami Banku dokonuje weryfikacji użytkownika i potwierdza jego tożsamość. Po pozytywnej weryfikacji tożsamości użytkownika, pracownik Contact Center prosi o podanie kodu aktywacyjnego.

6.      Użytkownik podaje kod aktywacyjny wygenerowany w aplikacji mobilnej dla danej karty.

7.      Pracownik Contact Center podany przez Użytkownika kod, potwierdza/wprowadza do systemu zarządzającego aplikacją mobilną. Potwierdzenie/poprawne wprowadzenie kodu aktywuje na telefonie Użytkownika kartę.

8.      Od tej pory Użytkownik może dokonywać płatności zbliżeniowych przy wykorzystaniu telefonu i aplikacji mobilnej Planet Mobile HCE Wallet.

9.      Dodawanie kolejnych kart (w momencie gdy będzie usługa poszerzona na inne karty) odbywa się w analogiczny sposób, uwzględniając kontakt z Contact Center celem przekazania nowego kodu aktywacyjnego.

 

1. Podręcznik użytkownika

2. Co to jest HCE?

3. Instrukcja obsługi aplikacji HCE.

Zachęcamy do skorzystania z usługi!

Dowiedz się więcej

Zadzwoń pod numer
naszej infolinii:
33 79 100

lub odwiedź jeden
z naszych oddziałów:
Lista Oddziałów

Bankowy Fundusz Gwarancyjny

Zastrzeżenie karty

Program Rodzina 500+

Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą polityką plików cookie.     AKCEPTUJĘ