Bank Spółdzielczy

kontoMłodych

foto

Chcesz być niezależny finansowo, a jednocześnie kontrolować swoje wydatki?
Nic prostszego! Skorzystaj z naszej propozycji kontoMłodych!

Dla kogo kontoMłodych?

kontoMłodych to konto przeznaczone dla młodych, który ukończyli 18 lat, ale nie ukończył 26 roku życia.

Dodatkowym atutem posiadania konta u nas jest duża sieć bankomatów na terenie całego kraju. LISTA

A może chcesz skorzystać z dodatkowych usług, jakie oferuje nasz Bank, a które mogą ułatwić Ci poruszanie się w świecie finansów? 

Zachęcamy również do zapoznania się z szeroką ofertą usług dodatkowych.

 

 

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy

Chcesz się z nami skontaktować? Jesteś zainteresowany wybraną usługą? Pozostaw swoje dane kontaktowe! Z miłą chęcią nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i wyjaśni wszelkie aspekty oferty naszego Banku.


Zamknij
 
Posiadając kontoMłodych w ramach symbolicznej miesięcznej opłaty otrzymujesz:
  • wpłaty i wypłaty z konta,
  • pulę darmowych sms informujących o stanie konta oraz haseł autoryzacyjnych,
  • realizację zlecenia stałego przez internet,
  • wypłaty z bankomatów oznaczonych logiem Spółdzielczej Sieci Bankomatowej LISTA,
  • niezależność, komfort i bezpieczeństwo,
  • kontrolę i swobodę w zarządzaniu własnymi pieniędzmi,
  • bogaty pakiet usług,
  • bankowość elektroniczną - eBankNet - umożliwiającą nieograniczony dostęp do Twoich pieniędzy 24 godziny na dobę,
  • SMS Banking - usługa informującą o każdej zmianie salda na rachunku,
  • realizację płatności w formie zlecenia stałego i polecenia zapłaty,
  • atrakcyjne oprocentowanie rachunku z możliwością wpłat i wypłat w dowolnej chwili,
  • pełny zakres usług we wszystkich placówkach Banku,
  • ułatwiony dostęp do innych produktów bankowych.

Otwarcie rachunku

0 zł 

Prowadzenie konta - miesięcznie

0 zł 

Wpłaty i wypłaty z konta

0 zł 

Przelewy wewnętrzne w placówce i przez internet

0 zł 

Sprawdzenie salda w bankomacie

0 zł 

Zlecenie stałe poprzez bankowość internetową

0 zł 

Wydanie i wznowienie karty płatniczej

0 zł 

Użytkowanie karty płatniczej - miesięcznie

0 zł 

Wypłaty z sieci ok. 4 tys. bankomatów*

0 zł 

Telefoniczna usługa na hasło - miesięcznie

0 zł 

Wyciąg z rachunku bankowego - miesięcznie

0 zł 

Korzystanie z bankowości elektronicznej eBankNet - miesięcznie

0zł 

Opłata za pakiet

2,50zł

* Bankomaty oznaczone logiem Spółdzielczej Sieci Bankomatowej LISTA

Jak otworzyć kontoMłodych?

Przyjdź do najbliższej placówki Banku zabierając ze sobą dowód tożsamości oraz indeks lub legitymację.
 
Jeżeli przenosisz konto z innego banku, weź ze sobą historię rachunku za okres ostatnich 3 miesięcy, a od razu wydamy Ci kartę Visa Classic Debetową lub przyznamy debet oraz pomożemy załatwić wszelkie formalności.

Jeśli Klientem innego banku i chcesz przenieść rachunek do Banku Spółdzielczego w Limanowej?

Nic prostszego! Wystarczy, że przyjdziesz do najbliższej placówki naszego Banku, a my załatwimy za Ciebie wszystkie formalności.

W ciągu jednej wizyty w placówce Banku założysz konto na atrakcyjnych warunkach i zrezygnujesz z usług dotychczasowego banku. Dzięki uproszczonej procedurze nie musisz sam zajmować się kłopotliwym zamknięciem rachunku, ani przenoszeniem usług dodatkowych, a co więcej te formalności załatwimy bezpłatnie.

Co robi Klient?

Wystarczy, że złożysz w naszej najbliższej placówce wypełniony wniosek o przeniesienie rachunku/usług płatniczych oraz pełnomocnictwo dla Banku w celu realizacji czynności przeniesienia rachunku.

We wniosku o przeniesienie rachunku/usług płatniczych Klient powinien wyraźnie wskazać nowemu bankowi, jakie usługi chce przenieść z dotychczasowego banku, a także podać dokładną datę, od której przeniesione usługi mają być realizowane przez nowy bank.

 

Co robi nasz Bank?

  1. Zleci zamknięcie Twojego dotychczasowego rachunku oraz przekazanie znajdujących się na nim środków na Twoje konto w Banku Spółdzielczym w Limanowej.
  2. Przeniesie Twoje zlecenia stałe i polecenia zapłaty, które posiadałeś w dotychczasowym Banku.
  3. Poinformuje o zmianie numeru rachunku Twojego pracodawcę oraz instytucje, takie jak: ZUS, Urząd Skarbowy, a w razie potrzeby także inne, wskazane przez Ciebie.
  4. Wyda Ci kartę debetową od ręki, abyś mógł w pełni korzystać z zalet Twojego nowego konta.

Przeniesienie rachunku do nowego banku oznacza:

  • podpisanie z nowym bankiem umowy rachunku, co wiąże się z otwarciem w nim rachunku (o ile dotychczas Klient takiego nie prowadzi),
  • zwrócenie się za pośrednictwem nowego banku (lub ewentualnie osobiście) do dotychczasowego banku o przeniesienie rachunku wraz ze wskazanymi usługami płatniczymi lub przeniesienie salda w całości na rachunek w nowym banku,
  • rozwiązanie z dotychczasowym bankiem umowy rachunku z możliwością jego zamknięcia.

Wniosek o przeniesienie rachunku

Dowiedz się więcej

Zadzwoń pod numer
naszej infolinii:
33 79 100

lub odwiedź jeden
z naszych oddziałów:
Lista Oddziałów

Bankowy Fundusz Gwarancyjny

Zastrzeżenie karty

Program Rodzina 500+

Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą polityką plików cookie.     AKCEPTUJĘ