Bank Spółdzielczy

optimumKonto

foto

 

 

optimumKonto to idealne konto dla aktywnych, gdyż oferuje szerokie spektrum możliwości i zaskakujących rozwiązań.

 

Posiadanie optimumKonto to cały wachlarz szerokich możliwości dla osób aktywnie korzystających z usług bankowych.
optimumKonto to gwarancja jednej opłaty za szeroki pakiet usług:
  • otwarcie rachunku,
  • opłata za pakiet usług pod warunkiem wpływu na rachunek w wysokości 5000 zł,
  • wydanie lub wysłanie koperty z hasłem aktywacyjnym,
  • telefoniczna usługa na hasło,
  • wpłaty i wypłaty z konta,
  • przelewy wewnętrzne,
  • ustanowienie polecenia zapłaty i zlecenia stałego,
  • przelewy internetowe,
  • korzystanie z bankowości elektronicznej - miesięcznie,
  • korzystanie z SMS banking – miesięcznie,
  • wydanie i wznowienie karty płatniczej do rachunku - Visa Classic Debetowa, VISA PayWave, karta niespersonalizowana, MasterCard PayPass,
  • korzystanie z karty płatniczej - miesięcznie,
  • sprawdzenie salda w bankomacie,
  • wypłaty z bankomatów oznaczonych logiem Spółdzielczej Sieci Bankomatowej LISTA,
  • bezprowizyjne regulowanie płatności w punktach handlowo-usługowych
  • wyciąg miesięczny.

Zapytaj w najbliższej placówce co zrobić, aby wybrany pakiet i kartę płatniczą otrzymać za darmo?

 

A może chcesz skorzystać z dodatkowych usług, jakie oferuje nasz Bank, a które mogą ułatwić Ci poruszanie się w świecie finansów?

Zachęcamy do zapoznania się również z szeroką ofertą usług dodatkowych.

 

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy

Chcesz się z nami skontaktować? Jesteś zainteresowany wybraną usługą? Pozostaw swoje dane kontaktowe! Z miłą chęcią nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i wyjaśni wszelkie aspekty oferty naszego Banku.


Zamknij
 
Dzięki optimumKonto korzystaj z wielu możliwości:
  • pełna swoboda korzystania z usług bankowych,
  • stałego dostępu do dodatkowych pieniędzy - możliwości skorzystania z dopuszczalnego salda debetowego lub kredytu odnawialnego,
  • kontroli i swobody w zarządzaniu własnymi środkami,
  • bankowości elektronicznej – eBankNet - umożliwiającej dostęp do rachunku przez całą dobę, z każdego miejsca na świecie,
  • SMS Banking - usługi informującej o każdej zmianie salda na rachunku,
  • realizacji płatności w formie zlecenia stałego i polecenia zapłaty,
  • atrakcyjnych form lokowania oszczędności,
  • profesjonalnej obsługi według najwyższych standardów,
  • pełnego zakresu usług we wszystkich placówkach Banku - w każdej placówce można przeprowadzać dowolne transakcje, bez względu na miejsce otwarcia konta,
  • ułatwionego dostępu do innych produktów bankowych:
    - obsługa walutowa, karta kredytowa, lokaty,
    - kredyty gotówkowe, mieszkaniowe, okolicznościowe,
    - pośrednictwo ubezpieczeniowe
    - szybkie przekazy pieniężne krajowe i międzynarodowe.

Poznaj szczegóły oferty.

Zapoznaj się z dokumentami, które przybliżą Ci warunki i zasady określające nasze produkty bankowe. 

Tabela oprocentowania produktów bankowych.

Taryfa opłat i prowizji.

 

 

 

Jak otworzyć optimumKonto?

To – proste, przyjdź do najbliższej placówki Banku! Wystarczy tylko zabrać ze sobą dowód osobisty i podpisać umowę. Nasi pracownicy pomogą załatwić wszelkie formalności. Jeżeli przenosisz rachunek z innego banku weź również historię rachunku za okres ostatnich 6 miesięcy, a przyznamy limit kredytowy po pierwszym wpływie.

Do pobrania:

Wniosek o przeniesienie rachunku

 

Jeśli Klientem innego banku i chcesz przenieść rachunek do Banku Spółdzielczego w Limanowej?

Nic prostszego! Wystarczy, że przyjdziesz do najbliższej placówki naszego Banku, a my załatwimy za Ciebie wszystkie formalności.

W ciągu jednej wizyty w placówce Banku założysz konto na atrakcyjnych warunkach i zrezygnujesz z usług dotychczasowego banku. Dzięki uproszczonej procedurze nie musisz sam zajmować się kłopotliwym zamknięciem rachunku, ani przenoszeniem usług dodatkowych, a co więcej te formalności załatwimy bezpłatnie.

Co robi Klient?

Wystarczy, że złożysz w naszej najbliższej placówce wypełniony wniosek o przeniesienie rachunku/usług płatniczych oraz pełnomocnictwo dla Banku w celu realizacji czynności przeniesienia rachunku.

We wniosku o przeniesienie rachunku/usług płatniczych Klient powinien wyraźnie wskazać nowemu bankowi, jakie usługi chce przenieść z dotychczasowego banku, a także podać dokładną datę, od której przeniesione usługi mają być realizowane przez nowy bank.

 

Co robi nasz Bank?

  1. Zleci zamknięcie Twojego dotychczasowego rachunku oraz przekazanie znajdujących się na nim środków na Twoje konto w Banku Spółdzielczym w Limanowej.
  2. Przeniesie Twoje zlecenia stałe i polecenia zapłaty, które posiadałeś w dotychczasowym Banku.
  3. Poinformuje o zmianie numeru rachunku Twojego pracodawcę oraz instytucje, takie jak: ZUS, Urząd Skarbowy, a w razie potrzeby także inne, wskazane przez Ciebie.
  4. Wyda Ci kartę debetową od ręki, abyś mógł w pełni korzystać z zalet Twojego nowego konta.

Przeniesienie rachunku do nowego banku oznacza:

  • podpisanie z nowym bankiem umowy rachunku, co wiąże się z otwarciem w nim rachunku (o ile dotychczas Klient takiego nie prowadzi),
  • zwrócenie się za pośrednictwem nowego banku (lub ewentualnie osobiście) do dotychczasowego banku o przeniesienie rachunku wraz ze wskazanymi usługami płatniczymi lub przeniesienie salda w całości na rachunek w nowym banku,
  • rozwiązanie z dotychczasowym bankiem umowy rachunku z możliwością jego zamknięcia.

 

Dowiedz się więcej

Zadzwoń pod numer
naszej infolinii:
33 79 100

lub odwiedź jeden
z naszych oddziałów:
Lista Oddziałów

Bankowy Fundusz Gwarancyjny

Zastrzeżenie karty

Program Rodzina 500+

Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą polityką plików cookie.     AKCEPTUJĘ