Bank Spółdzielczy

seniorKonto

foto

Nasz Bank zna potrzeby osób w wieku emerytalnym, dlatego swoją ofertę dostosowuje do oczekiwań Klienta.

 
seniorKonto to:
  • bezpieczne przechowywanie pieniędzy w instytucji stworzonej do tych celów,
  • regulowanie płatności za telefon, prąd, gaz itp. bez kolejek i bez dodatkowych opłat,
  • wygodne i bezprowizyjne wypłacanie gotówki w każdym oddziale Banku oraz sieci bankomatów na terenie całego kraju oznaczonych logiem Spółdzielczej Sieci Bankomatowej LISTA,
  • płacenie za zakupy nawet bez gotówki w portfelu – za pomocą karty płatniczej,
  • łatwy dostępu do pieniędzy w każdym miejscu i o każdej porze,
  • korzystanie z dodatkowej gotówki w ramach limitu w ROR.

 

A może chcesz skorzystać z dodatkowych usług, jakie oferuje nasz Bank, a które mogą ułatwić Ci poruszanie się w świecie finansów?

 

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą usług dodatkowych:

- biometria

- bankowość internetowa eBankNet

- SMS Banking

- zlecenia stałe i polecenia zapłaty

- doładowania telefonów komórkowych

- międzynarodowe przekazy pieniężne MoneyGram

 

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy

Chcesz się z nami skontaktować? Jesteś zainteresowany wybraną usługą? Pozostaw swoje dane kontaktowe! Z miłą chęcią nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i wyjaśni wszelkie aspekty oferty naszego Banku.


Zamknij
 

Posiadając seniorKonto, zyskujecie Państwo bezcenny spokój oraz bezpieczeństwo swoich finansów.
Dlaczego warto?

  • Otwarcie rachunku: 0 zł
  • Prowadzenie rachunku: 0 zł jeśli miesięczne wpływy na rachunek są powyżej 2000 zł, w przeciwnym wypadku 2 zł
  • Wpłaty i wypłaty z konta, dostęp do bankomatów*: 0 zł
  • Wydanie oraz wznowienie karty płatniczej: 0 zł
  • Dostęp do rachunku przez internet - eBanknet: 0 zł
  • Przelew złotówkowy na rachunek w Banku: 0 zł
  • Przelew internetowy na rachunek w innym banku: 0,20 zł
  • Korzystanie z karty płatniczej: 2,50 zł lub 0 zł jeśli dokonasz transakcji bezgotówkowych na min. 300 zł
  • Realizacja zlecenia stałego na rachunek w Banku: 0 zł
  • Realizacja zlecenia stałego w innym banku: 1,50 zł

Jak otworzyć seniorKonto?

Aby założyć rachunek Pakiet Senior wystarczy przyjść do placówki Banku z dowodem osobistym oraz mieć ukończone 60 lat i podpisać umowę.

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty!

Jeśli Klientem innego banku i chcesz przenieść rachunek do Banku Spółdzielczego w Limanowej?

Nic prostszego!

Wystarczy, że przyjdziesz do najbliższej placówki naszego Banku, a my załatwimy za Ciebie wszystkie formalności. W ciągu jednej wizyty w placówce Banku założysz konto na atrakcyjnych warunkach i zrezygnujesz z usług dotychczasowego banku. Dzięki uproszczonej procedurze nie musisz sam zajmować się kłopotliwym zamknięciem rachunku, ani przenoszeniem usług dodatkowych, a co więcej te formalności załatwimy bezpłatnie.

Co robi Klient?

Wystarczy, że złożysz w naszej najbliższej placówce wypełniony wniosek o przeniesienie rachunku/usług płatniczych oraz pełnomocnictwo dla Banku w celu realizacji czynności przeniesienia rachunku.

bWe wniosku o przeniesienie rachunku/usług płatniczych Klient powinien wyraźnie wskazać nowemu bankowi, jakie usługi chce przenieść z dotychczasowego banku, a także podać dokładną datę, od której przeniesione usługi mają być realizowane przez nowy bank.

Co robi nasz Bank?

  1. Zleci zamknięcie Twojego dotychczasowego rachunku oraz przekazanie znajdujących się na nim środków na Twoje konto w Banku Spółdzielczym w Limanowej.
  2. Przeniesie Twoje zlecenia stałe i polecenia zapłaty, które posiadałeś w dotychczasowym Banku.
  3. Poinformuje o zmianie numeru rachunku Twojego pracodawcę oraz instytucje, takie jak: ZUS, Urząd Skarbowy, a w razie potrzeby także inne, wskazane przez Ciebie.
  4. Wyda Ci kartę debetową od ręki, abyś mógł w pełni korzystać z zalet Twojego nowego konta.

Przeniesienie rachunku do nowego Banku oznacza:

  • podpisanie z nowym bankiem umowy rachunku, co wiąże się z otwarciem w nim rachunku (o ile dotychczas Klient takiego nie prowadzi),
  • zwrócenie się za pośrednictwem nowego banku (lub ewentualnie osobiście) do dotychczasowego banku o przeniesienie rachunku wraz ze wskazanymi usługami płatniczymi lub przeniesienie salda w całości na rachunek w nowym banku,
  • rozwiązanie z dotychczasowym bankiem umowy rachunku z możliwością jego zamknięcia.
Dowiedz się więcej

Zadzwoń pod numer
naszej infolinii:
33 79 100

lub odwiedź jeden
z naszych oddziałów:
Lista Oddziałów

Bankowy Fundusz Gwarancyjny

Zastrzeżenie karty

Program Rodzina 500+

Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą polityką plików cookie.     AKCEPTUJĘ