Bank Spółdzielczy

standardKonto

foto

Nowe rozwiązania z myślą o Twojej wygodzie, jeden pakiet - wiele możliwości.

 

standardKonto to tylko jedna opłata za cały wachlarz usług.

Elastyczne konto, które oferuje indywidualne rozwiązania.

Podpisując umowę o standardKonto otrzymujesz za 0 zł:

  • dostęp do korzystania z bankowości elektronicznej eBankNet,
  • wydanie lub wysłanie koperty z hasłem aktywacyjnym,
  • telefoniczna usługa na hasło,
  • wpłaty i wypłaty gotówkowe,
  • przelewy wewnętrzne,
  • rejestracja zlecenia stałego i polecenia zapłaty,
  • wydanie i wznowienie karty płatniczej do rachunku - Visa Classic Debetowa, VISA PAYWAVE, karta niespersonalizowana, MasterCard PayPass,
  • wypłaty z bankomatów oznaczonych logiem Spółdzielczej Sieci Bankomatowej LISTA,
  • sprawdzanie salda w bankomacie,
  • wyciąg miesięczny,
  • korzystanie z SMS Banking - miesięcznie.

Zapytaj w najbliższej placówce co zrobić, aby wybrany pakiet i kartę płatniczą otrzymać za darmo?

 

 
A może chcesz skorzystać z dodatkowych usług, jakie oferuje nasz Bank, a które mogą ułatwić Ci poruszanie się w świecie finansów?

Zachęcamy do zapoznania się również z szeroką ofertą usług dodatkowych.

 

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy

Chcesz się z nami skontaktować? Jesteś zainteresowany wybraną usługą? Pozostaw swoje dane kontaktowe! Z miłą chęcią nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i wyjaśni wszelkie aspekty oferty naszego Banku.


Zamknij
 

Dzięki standardKonto zyskujesz bezpieczeństwo i komfort, a także:

  • kontrolę i swobodę w zarządzaniu własnymi pieniędzmi,
  • bankowość elektroniczną eBankNet - umożliwiającą nieograniczony dostęp do konta 24 h na dobę oraz realizację każdej transakcji bez konieczności wizyty w banku,
  • usługę SMS Banking, która informuje o każdej zmianie salda na rachunku,
  • realizację płatności w formie zlecenia stałego i polecenia zapłaty,
  • stały dostęp do dodatkowych pieniędzy poprzez skorzystanie z kredytu odnawialnego,
  • pełny zakres usług we wszystkich placówkach Banku, bez względu na miejsce otwarcia konta,
  • dostęp do sieci bankomatów na terenie całego kraju, w których można bez prowizji wypłacić pieniądze lub sprawdzić saldo konta,
  • doładowania telefonów komórkowych,
  • ułatwiony dostęp do aktualnej informacji o promocjach i innych dostępnych produktach bankowych, a wśród nich:
    - obsługa walutowa,
    - karta kredytowa,
    - atrakcyjne lokaty, 
    - kredyty gotówkowe, mieszkaniowe, okolicznościowe,
    - pośrednictwo ubezpieczeniowe,
    - szybkie przekazy pieniężne krajowe i zagraniczne MoneyGram.

Poznaj szczegóły oferty.

Zapoznaj się z dokumentami, które przybliżą Ci warunki i zasady określające nasze produkty bankowe. 

Do pobrania:

Tabela oprocentowania produktów bankowych.

Taryfa opłat i prowizji.

Jak założyć standardKonto?

To proste - przyjdź do najbliższej placówki Banku! Wystarczy tylko zabrać ze sobą dowód osobisty i podpisać umowę. Nasi pracownicy pomogą załatwić wszelkie formalności, również związane z przenoszeniem rachunku z innego banku.

Jeśli Klientem innego banku i chcesz przenieść rachunek do Banku Spółdzielczego w Limanowej?

Nic prostszego! Wystarczy, że przyjdziesz do najbliższej placówki naszego Banku, a my załatwimy za Ciebie wszystkie formalności.

W ciągu jednej wizyty w placówce Banku założysz konto na atrakcyjnych warunkach i zrezygnujesz z usług dotychczasowego banku. Dzięki uproszczonej procedurze nie musisz sam zajmować się kłopotliwym zamknięciem rachunku, ani przenoszeniem usług dodatkowych, a co więcej te formalności załatwimy bezpłatnie.

Co robi Klient?

Wystarczy, że złożysz w naszej najbliższej placówce wypełniony wniosek o przeniesienie rachunku/usług płatniczych oraz pełnomocnictwo dla Banku w celu realizacji czynności przeniesienia rachunku.

We wniosku o przeniesienie rachunku/usług płatniczych Klient powinien wyraźnie wskazać nowemu bankowi, jakie usługi chce przenieść z dotychczasowego banku, a także podać dokładną datę, od której przeniesione usługi mają być realizowane przez nowy bank.

 

Co robi nasz Bank?

  1. Zleci zamknięcie Twojego dotychczasowego rachunku oraz przekazanie znajdujących się na nim środków na Twoje konto w Banku Spółdzielczym w Limanowej.
  2. Przeniesie Twoje zlecenia stałe i polecenia zapłaty, które posiadałeś w dotychczasowym Banku.
  3. Poinformuje o zmianie numeru rachunku Twojego pracodawcę oraz instytucje, takie jak: ZUS, Urząd Skarbowy, a w razie potrzeby także inne, wskazane przez Ciebie.
  4. Wyda Ci kartę debetową od ręki, abyś mógł w pełni korzystać z zalet Twojego nowego konta.

Przeniesienie rachunku do nowego banku oznacza:

  • podpisanie z nowym bankiem umowy rachunku, co wiąże się z otwarciem w nim rachunku (o ile dotychczas Klient takiego nie prowadzi),
  • zwrócenie się za pośrednictwem nowego banku (lub ewentualnie osobiście) do dotychczasowego banku o przeniesienie rachunku wraz ze wskazanymi usługami płatniczymi lub przeniesienie salda w całości na rachunek w nowym banku,
  • rozwiązanie z dotychczasowym bankiem umowy rachunku z możliwością jego zamknięcia.

Wniosek o przeniesienie rachunku

Dowiedz się więcej

Zadzwoń pod numer
naszej infolinii:
33 79 100

lub odwiedź jeden
z naszych oddziałów:
Lista Oddziałów

Bankowy Fundusz Gwarancyjny

Zastrzeżenie karty

Program Rodzina 500+

Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą polityką plików cookie.     AKCEPTUJĘ