Bank Spółdzielczy

eBankNet

foto
Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy

Chcesz się z nami skontaktować? Jesteś zainteresowany wybraną usługą? Pozostaw swoje dane kontaktowe! Z miłą chęcią nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i wyjaśni wszelkie aspekty oferty naszego Banku.


Zamknij
 

Dlaczego warto?

  • Dostęp do swojego konta przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu,
  • Wygoda i oszczędność czasu,
  • Niskie opłaty za przelewy,
  • Swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach,
  • Bezpieczeństwo dokonywania operacji bankowych,
  • Możliwość ustalania wysokości limitu internetowego dla transakcji dokonywanych kartą.

W ramach systemu Klient ma możliwość uzyskiwania następujących informacji o rachunku:

  • aktualnych informacji o saldzie i obrotach,
  • informacji o wysokości wolnych środków,
  • listy operacji wykonywanych przez użytkownika,
  • historii salda rachunku za wybrany okres,
  • informacji o lokatach własnych (na wniosek Klienta),
  • informacji o zaciągniętych kredytach (na wniosek Klienta).

W ramach systemu Klient ma możliwość wykonywania operacji dotyczących:

  • przelewów ( w złotych i walutach),
  • przelewów do ZUS, US, itp.
  • tworzenie przelewów z odroczonym terminem płatności,
  • tworzenia definicji (szablonów) przelewów,
  • realizacja zleceń stałych,
  • przeglądania i drukowania szczegółów płatności,
  • przeglądania stanów i obrotów na rachunkach bankowych (bieżącym, kredytowym lub terminowym),
  • przeglądania aktualnej tabeli kursów walut (własnych Banku i NBP),
  • przeglądania blokad środków na rachunku z tytułu transakcji kartami płatniczymi,
  • wstrzymania lub usunięcia przelewu (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank),
  • zmiany hasła głównego,
  • możliwość autoryzowania transakcji za pomocą hasła przesyłanego drogą SMS na telefon komórkowy.

NOWE USŁUGI:

  • bankowość mobilna
  • przelewy Sorbnet (przelewy pilne)
  • usługa PayByNet
  • przelewy natychmiastowe
  • przelewy ELIXIR i Sorbnet
  • możliwość realizacji przekazów dewizowych,
  • doładowania telefonów komórkowych,
  • możliwość ustalenia limitów jednorazowych operacji dziennych i miesięcznych, zarówno dla użytkownika, jak i dla każdego rachunku,
  • możliwość zakładania lokat internetowych Inter Standard z wyższym oprocentowaniem.

Bank wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów obniżył progi kwotowe w wybranych lokatach, aby przy niższej kwocie lokaty uzyskać atrakcyjne oprocentowanie.

W systemie istnieje możliwość zdefiniowania identyfikatorów dla kilku użytkowników i ustalenie dla każdego z nich zakresu dozwolonych operacji, zmiany hasła głównego, zamawiania i aktywacji list haseł jednorazowych.

Udostępnienie usługi eBankNet jest możliwe:

  • po złożeniu wniosku o świadczenie usług za pośrednictwem eBankNet przez Bank Spółdzielczy w Limanowej,
  • podpisaniu w wybranej placówce Banku Umowy świadczenia usług za pośrednictwem systemu bankowości internetowej,
  • warunkiem podpisania Umowy jest posiadanie rachunku w Banku Spółdzielczym w Limanowej.

Do prawidłowego działania systemu eBankNet wymagana jest przeglądarka internetowa spełniająca określone wymogi systemowe.

LIMITY W BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ

Szanowni Państwo,

Informujemy, że w celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa transakcji

wykonywanych w systemie bankowości internetowej eBankNet z dniem 6

lutego 2017r. zostały wprowadzone maksymalne limity transakcji dla

klientów, którzy dotychczas nie mieli ich ustalonych. Nie ulegnie

zmianom poziom limitów, które wcześniej były określone przez klienta w

placówce Banku, jak też samodzielnie zdefiniowane w systemie bankowości

internetowej eBankNet. Wysokość limitów wynosić będzie:

Dla klientów indywidualnych – system eBankNet:

  • limit jednorazowy – 2 500 zł
  • limit dzienny – 5 000 zł
  • limit miesięczny – 20 000 zł

Dla klientów instytucjonalnych – system eBankNet:

  • limit jednorazowy – 10 000 zł
  • limit dzienny – 30 000 zł
  • limit miesięczny – 100 000 zł

Aby dokonać zmiany wysokości limitów i dopasować je do indywidualnych

potrzeb i preferencji należy zmodyfikować je w systemie bankowości

elektronicznej eBankNet, w następujący sposób:

  1. Wybierz ikonę –  MÓJ PROFIL
  2. Wybierz zakładkę – ZARZĄDZANIE LIMITAMI
  3. Ustaw nową wysokość limitów
  4. Zatwierdź nowe limity hasłem autoryzacyjnym
  5. Należy zmodyfikować limity dla użytkownika i limity dla rachunków.

Ponadto informujemy, że Klient ma możliwość ustalić sobie również – limity transakcji odrębne dla każdego posiadanego rachunku.


WAŻNE! Jeżeli dotychczas Klient miał ustalony limit transakcji w

placówce Banku, wówczas może samodzielnie poprzez bankowość

elektroniczną eBankNet dokonać wyłącznie jego zmniejszenia. Jeśli

natomiast chce ustalić wyższy limit, konieczna jest wizyta w placówce

Banku i złożenie odpowiedniej dyspozycji.

 

 

 

 

 

 

 

Podstawowe zasady bezpieczeństwa:

  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia,
  • Czy adres rozpoczyna się od https://
  • Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódkę),
  • Sprawdź czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu),
  • Chroń swoje hasła!
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych,
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł,
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję,
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu,
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony.

W przypadku problemu z logowaniem lub innych problemów technicznych należy skontaktować się z Zespołem IT dostępnym pon.-pt. w godzinach 7-15.00, pod nr tel. 18/ 33 79 150 lub drogą mailową  zit@bs.limanowa.pl.

W celu zwiększenia bezpieczeństwa i zniwelowania zagrożeń związanych z korzystaniem z bankowości elektronicznej i kart płatniczych, prosimy o zapoznanie się z broszurą bs.limanowa.pl/fileadmin/Pliki_do_pobrania/2017.09.21_bezpieczenstwo_cyfrowe.PDF „Bezpieczeństwo finansowe w bankowości elektronicznej – przestępstwa finansowe związane z bankowością elektroniczną”, wydaną przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Publikowany materiał informuje o ryzykach oraz przybliża problematykę dotyczącą istoty i specyfiki przestępstw związanych z elektronicznym obrotem bankowym. 

Dowiedz się więcej

Zadzwoń pod numer
naszej infolinii:
33 79 100

lub odwiedź jeden
z naszych oddziałów:
Lista Oddziałów

Bankowy Fundusz Gwarancyjny

Zastrzeżenie karty

Program Rodzina 500+

Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą polityką plików cookie.     AKCEPTUJĘ